Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Okupljanje i odbrana, ili podela i hortikultura

Komentari (46) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 26 jul 2020 19:00
itd ili ...
Najzad! Izuzetno odmereno i kulturno argumentovano i naučno, ali i ljudski i moralno odgovoreno, jednoj isfrustriranoj ekipi!
Preporuke:
91
84
2 nedelja, 26 jul 2020 19:08
Banamen
Bolje da ovo nije objavio,vredja Draganu kao zenu od Marka trazi izinjenje...nisam znao da je tako veliki ego i sujeta kod ovog coveka od ipak 51 g...a sve se vrti oko togo sto ne sme da potpise krivicnu protiv AV
Preporuke:
85
80
3 nedelja, 26 jul 2020 19:31
Prvoslav
I za 40 i više dana od osnivanja ste postavili nekoliko tekstova na sajt za koji zna vas nekoliko? To je, inače, identično bacanju poruke u boci u okean. Da li ste uradili još nešto?
Nemojte, molim Vas, kao Krizni štab..!
Preporuke:
62
44
4 nedelja, 26 jul 2020 19:40
Super Stupid
Čitam ovu polemiku i krstim se. Prvo, što je neko već napisao u komentarima, dva Srbina, tri mišljenja pa dalje to raste geometrijskom progresijom. Ali ono što me je posebno iznenadilo je da neko ozbiljno misli da se može podneti krivična prijava za veleizdaju protiv Aleksandra Vučića! Kome? Aleksandru Vučiću? On je alfa i omega u ovoj državi. Pa da li ste videli kako su policija i sud razjasnili slučaj rušenja u Sava Mali? I bezbroj drugih afera? A sad će da hapse Vučića i sude mu za veleizdaju?!?! Zatim da li vi ljudi imate predstavu kako pravni sistem funkcioniše, nemoguće da od toliko ostrašćenih komentatora niko nikad nije nikad bio na sudu! Nažalost tu se vidi sva beda našeg patriotizma i uopšte političkog života, samo dreka, vika, krupne reči a veze sa realnim stanjem na terenu nigde.
Preporuke:
65
29
5 nedelja, 26 jul 2020 20:15
aleksandar
Ako se ovo ludilo i "rat saopštenjima" među patriotama nastavi, onda Vučić i treba da prizna "kosovu" i da nastavi mirno i dugovečno da vlada. Za bolje i nismo.
Ako oko suprotstavljanja veleizdaji ne možemo da nađemo zajednički jezik, onda neka Arbanasi pobede, a Vučić dobije priželjkivanu Nobelovu nagradu za mir.
Šiptari se krve politički između sebe, ali su kao jedan kada se treba suprotstaviti nama.
I svaka im čast, moram da priznam, koliko god mrzeo njihovu nacionalnu politiku i ciljeve. Ispadoše čak i oni zreliji i kvalitetniji narod od nas.
A mi, čak i među najužom elitom nacionalista, svako se nešto pravi pametan, svako sumnjiči onog drugog, svako je nešto podozriv, svakog je uhvatio sindrom "balkanskog špijuna" koji "otkriva zavere na sve strane". Strašno, sramota me je.
Preporuke:
47
23
6 nedelja, 26 jul 2020 20:15
Prvoslave
a da pođete od sebe, šta ste vi uradili? pokažite svojim delima
Preporuke:
27
41
7 nedelja, 26 jul 2020 20:19
Mićko
Trula jabuka je Miloš Jovanović. Ovaj ne može od njega da se otkači a Jakšić i Trifkovićka nemaju živaca da trpe tu ambivalentnost, progone ih duhovi DSS-ovog raspada.

Znamo kako ide sa trulom jabukom. Jedna takva pokvari čitavu korpu. Lančani problemi, razdor.

Ne stoji ono za neaktivnost pokreta. Kao da su drugi aktivniji? Čitava elita, politička klasa sa tog kao patriotskog dela spektra je takva. Neaktivna, zavezana. Čast izuzecima. Tako da je dobro da išta rade.
Preporuke:
78
14
8 nedelja, 26 jul 2020 20:26
Mister X
Ja i dalje ne razumem zbog cega nije podneta krivicna prijava protiv Vucica? Pa on se upusta u izdaju malte-ne na nedeljnom nivou. Ako za to nema pravnih argumenata, pa zbog cega je pokret uopste i osnovan?
Preporuke:
64
21
9 nedelja, 26 jul 2020 20:37
Revizorka
Gospodin Ković nikakve samokritike nema. Svako može da misli šta hoće, ali on čak ni ne shvata da je sramota da iznosi ovakve stavove. Prema njemu i prof. Koprivici svi koji nemaju akademska zvanja i koji su završili Šumarski, Ekonomski, Medicinski ili neki drugi fakultet ne smeju da se drznu da iznesu svoj politički stav. To je rezervisano samo za profesore, ali isključivo one koji su završili filozofiju, smer istorija - oh kakva slučajnost pa to su Oni.
Bahatost, samoljublje i uvrede izviru iz ovog odgovora. Niko ko drži do sebe neće ostati u tom pokretu. Mislim da će tu biti još ostavki...bolje bi bilo da se nisu ni oglašavali. Ni mesnu zajednicu ne bi mogli da vode, a kamoli ovakav pokret.
Preporuke:
79
42
10 nedelja, 26 jul 2020 21:03
Svetlana
Ne mogu da ne pitam: otkad je potreban fakultet za ljubav prema svom rodu i otadžbini? koje su to specijalne struke i disertacije, koje starosno doba je prihvatljivo da bi članovi Pokreta imali pravo da slobodno iznose ideje i predlažu akcije?

Ako pejzažni arhitekta nije dovoljno stručan za pitanje opstanka Kosmeta u Srbiji, onda nismo ni mi sa Filološkog, nisu ni slikari, lekari, geolozi, a pogotovo ne ratari, stolari, zanatlije ili tehničari. Valjda i bez velikih škola znamo da svako ima ego i da omalovažavanje pojedinaca, po bilo kom osnovu, ne vodi ničem dobrom.

Nadam se da će uprava Pokreta, kome sam se i sama spremno priključila, naći način da prevaziđe lične sujete i omogući slobodu u iznošenju predloga, glasanje po pojedinim pitanjima i elementarnu ravnopravnost članova, kako bismo zaista mogli da se usredsredimo na ono oko čega smo se okupili.

Zato što smo, u odnosu na svetinju koju branimo, kao pojedinci svi nedostojni i beznačajni, ali se zajedno - saborno - itekako računamo.
Preporuke:
77
12
11 nedelja, 26 jul 2020 21:25
Mitar
Više je od celog tog nazovi pokreta uradio profesor Đorđe Vukadinović.... Nenadoknadiv gubitak je što neće sada biti u parlamentu!

A posebno čestitam i prof. Vukadinoviću i celoj Novoj srpskoj političkoj misli što su preneli ovu prepisku, koja (samo) deluje da je interna i tajna!
Preporuke:
43
13
12 nedelja, 26 jul 2020 21:30
S
Najtrulija od svih trulih jabuka na polu nekakvog nacionalnog okupljanja u Srba danas, je upravo sam Miloš Ković, i njegova ekipa.
Preporuke:
46
48
13 nedelja, 26 jul 2020 21:36
Zvonimir Bgd

Revizorka
Ković nikakve samokritike nema… Prema njemu i prof. Koprivici svi koji nemaju akademska zvanja i koji su završili Šumarski, Ekonomski, Medicinski ili neki drugi fakultet ne smeju da se drznu da iznesu svoj politički stav. To je rezervisano samo za profesore

Gde ste kod te dvojice našli reči sa takvim značenjem? Primedba je u vezi sa pitanjem pokretanja krivične prijave protiv predsednika Republike. Iz njihovih reči je jasno da se time pozabavio tim pravnika i krivičara i da su prihvatili njihovo mišljenje. U zaključke stručnjaka za krivično pravo nisu se mešali ni Ković, ni Koprivica, kao ni najveća većina ljudi koji učestvuju u Pokretu (nabrojani su). Lično mišljenje i politički stav u Pokretu nikome nisu zabranjeni. Ali, ako zbog tog svog stava izlazite u javnost povodom pojedinačnih pitanja unutar organizacije sa napadom na ostale (ravnopravne), onda je to manjak smisla za zajedništvo. To je, zapravo, nametanje svog mišljenja, pa i po cenu razbijanja Pokreta.
Preporuke:
43
38
14 nedelja, 26 jul 2020 21:39
supervizor
sva sreća, gosn ković, pa ste sačuvali vaše članstvo u dss-u , izdajničkoj stranci par ekselans, samo vi redovno gostujte kod milomira marića...i nemojte vi ništa da branite - odbraniće kim omladina i narod, uprkos vašim podmuklim namerama - sram vas bilo!!!!
Preporuke:
56
38
15 nedelja, 26 jul 2020 21:59
Koviću, prazno pa boboće
Kovićev Odgovor je sličan Koprivičevom, na prvi pogled uglađen i akademski, a već na drugi pogled, deluje prazno, ili, što bi rekli Koprivičevi zapadni susedi, ni vino ni voda.

Prijava protiv Vučića, bez obzira na stanje da je razorio pravosudni sistem, ima efekta da dokazuje diktatorski karakter Vučićevog vladanja, i gore od toga. Nema predaje. Sve je bolje od priznanja da mi nemamo izlaza protiv zla koje se zove Vučić. Ima izlaz: borba u raznim oblicima, otpor uvek i svuda.

Kao što vidimo, efekat Kovićevog tela za odbranu KiM, je ravan nuli, i mislim da će i dalje biti takav.

Nema slobode bez žrtava. Za sada su žrtve samo na strani porobljenog naroda.
Preporuke:
55
29
16 nedelja, 26 jul 2020 22:06
Forever Jang
Odlično obrazloženo od strane profesora Kovića. Kritičari koji kažu da je Pokret neaktivan, prnebregavju činjenicu da se vlast, a vidimo i deo nacionalne opozicije ustremio na samo formiranje Pokreta. A tek kako će na njegove aktivnosti, od kojih je prva uspešna "neupadanje u zamku " koja se zove: pokretanje krivične prijave protiv AV.
Ko ozbiljan misli da će tužilac takvu prijavu uvažiti? Ko ozbiljan misli da bi sud osudio AV? I to sve i da su dokazi u tužbi čvrsti, što u ovom slučaju nije tako.
Sud ne postupa po navijačkim željama, nego po snazi dokaza. Čak i nepristrasni sud ne bi uvažio tužbu koja se bazira novinskim člancima, a tek Vučićev sud?!
Nemoguće je da dr Jakšić to nije znao, nego je napad bez ikakvog razloga sproveo prema profesoru Koviću i Pokretu.
Dr-u Jakšiću ne smeta da bude u istoj političkoj grupaciji sa : Marinikom Tepić, Borkom Stefanovićem, Đilasom... ali mu smeta sa u Pokretu udruženim cvetom srpske inteektualne elite.
Preporuke:
44
54
17 nedelja, 26 jul 2020 22:06
milan
Bravo za tekst gospođe Revizorke,
stvarno je najbolje da svi koji iole žele
da se angažuju u odbrani KiM-a, napuste taj neaktivni i oportunistički "Pokret",privatizovan od strane vajnih profesora Kovića i Koprivice, kao i DSS-a,
i svi da se pridruže i ojačaju pokret srba sa KiM-a "Otadžbina",koji se ne plaši režimlija.
Preporuke:
52
29
18 nedelja, 26 jul 2020 22:10
Ana
Skupila se druzina samodovoljnih intelektualaca , osnovala pokrekt ( svake godine nesto osnivaju ) i osim praznih prica i filozofiranje, naravno bez ikakve inicijative zaludjuju ovaj napaceni narod. I umesto da budu pokretaci promene, da imaju hrabsti da izkazu svoj stav i kritike , vidimo podanicki duh koji samo brine da se ne zameri rezimu , da bi ocuvali svoje pozicije, privilegije , materijalne interese.

Podrska Dr.Marku Jaksicu i Dragani Trifkovic !

Sramno je da Kovic nije dovoljno upoznat ko je Dr.Marko Jaksic a tolike eskurzije je pravio na Kosovu .
Preporuke:
56
32
19 nedelja, 26 jul 2020 22:20
Aleksandar
Čim je njemu prijatelj Miloš Jovanović sve je jasno.
Preporuke:
58
25
20 nedelja, 26 jul 2020 22:42
Gorštak
Ala se pokazao duhovit ovaj gospodin Ković. Pord toga, on je i novi vođa i "stručni ekspert" za odbranu KiM. Ipak, meni se više dopao Koprivičin performans. Oni JAVNO deluju u pronaprednjačkoj stranci i navlače joj akademsku "mi branimo Kosovo" reputaciju dok ista daje Vučiću legitimitet i brani ga od ostale opozicije, ali su TAJNO zapravo odavno van te stranke; samo to niko ne sme da zna (jer to je tajna) osim članova u vrhu Pokreta za odbranu KiM (i to samo kroz internu prepisku).
Izgleda da su ove naprednjačke kvazipatritske organizacije nekakva tajna društva, tajnija i od masonskih loža, jer ne sme da se iznosi u javnost ni ko je ušao, ni ko izašao, ni ko je na kojoj funkciji od onih unutri. Prevazišli su Franca Kafku i najveće magove teatra apsurda.
Preporuke:
55
28
21 nedelja, 26 jul 2020 22:58
Igor Vida
Kovićeva nadmenost i nipodaštavački ton sve govore. Suvišne su reči... Pozdrav i poštovanje za Marka Jakšića i Draganu Trifković.
Preporuke:
65
32
22 nedelja, 26 jul 2020 23:35
Hajduk Stanko
Mislio sam da Kovića napadaju kolege sa istorijskog fakulteta i da ga tuže njih četvoro zbog ideološkog razloga. Sada shvatam da je profesor Ković jednostavno neozbiljan, nedorastao, sujetan i prepotentan. Verovatno je tako vređao i kolege sa fakulteta, pa su ga zbog toga tužili. Dajte da mu uputimo pismo molbe da više ne brani Kosovo. On jednostavno proizvodi probleme i uvlači sve oko sebe u njih.
Preporuke:
42
33
23 nedelja, 26 jul 2020 23:37
Kafka
Izgleda da g. Ković nije naučio osnovne manire u Engleskoj.

Od kada se to Kosovo bolje brani konferencijama i veb sajtom nego direktnim razgovorima u ruskoj Dumi i EP?
Preporuke:
43
22
24 nedelja, 26 jul 2020 23:49
Nele
E moji jadni Srbi, ni škole vam ne pomogoše da dođete do pameti. Svi vi zajedno, kako god da se nazivate :Pokreti, Savezi, Konzilijumi, Komiteti ili kako već, niste i nikada nećete naučiti najprostiju stvara koju svaki domaćin i seljak u Srbiji zna: SVE SPOROVE REŠAVAMO DIREKTNO MEĐU SOBOM NA SABORU KOJI ORGANIZUJE I VODE NAJVIĐENIJI U TOM DELU DRUŠTVA. A VI KO BABE ZADUŠNE , SVE O SVEMU I SVAKOME NA SVE strane po čaršijama da nam se svi smeju i sprdaju, ZAR NISTE OVO SVE MOGLI MEĐU VAMA DA REŠITE I POKAŽETE BAR NEKAKVU DOGOVORENU SLOGU I ODLUKU. I za još veću sramotu, u Pokretu skoro sve najviđenije i najumnije patriotske ličnosti, od akademika do laika... Zaludu.
Preporuke:
32
8
25 ponedeljak, 27 jul 2020 00:22
Bojan, Priština
Prvo, mislim da Marko Jakšić nije našao baš najpristojniji način da reši stvar sa Kovićem, jer velika je šteta urušavati udruženje koje je okupilo takva imena i takve intelektualce na jednom mestu i na jednom poslu.

Sa druge strane, ja obožavam da slušam način na koji Ković izlaže svoje stavove i razmišljanja o Srbiji, Kosmetu

, ali oduvek sam bio sumnjičav prema njemu šta uopšte traži u ovom postKoštuničinom DSS-u?
Partija najtrulija i koja je dala tolike licemere tamo gde ih niko nije očekivao.

Zamrsivanju čak tu nije kraj, upitno je i to sa kakvim je tek ljudima Jakšić stao u front protiv Vučića.

Sve u svemu, nema Vožda i svako vuče na svoju stranu, za sitnicu bi oči povadili jer tu vlada velika sujeta.
Preporuke:
39
20
26 ponedeljak, 27 jul 2020 00:51
Mirko
Slažem se sa dobronamernim i konstruktivnim komentarima. Svi ostali komentari su zlobni, destruktivni, štetni. Takvo ostrašćeno javno pljuvanje po uglednim univerzitetskim profesorima Koviću i Koprivici je meni prosto nezamislivo. Šta ste vi koji bljujete mržnjom i osvetom uradili za odbranu Kosova i Metohije u poređenju sa uglednim profesorima? Upitajte sami sebe i dobro razmislite!!! Verujem u Predsedništvo i Skupštinu Pokreta za Odbranu Kosova i Metohije, obzirom na ugledna i časna imena koja su u njima zastupljena.
Preporuke:
32
41
27 ponedeljak, 27 jul 2020 01:03
patria o muerte
Jasno je šta je po sredi. I Trifković i Jakšić su bliski Savezu za Srbiju. Dragana Trifković je u Dverima i nolens volens pripada građanističkom NATO krilu - što SzS svakako jeste. Jakšić je, preko pokreta Otadžbina, takođe učestvovao u protestima #1od5miliona u Leposaviću, koji su se, u svojoj biti, protesti proevropske, građanističke opozicije.

Ideja o krivičioj prijavi protiv Vučića je samo pokušaj da se borba za odbranu KiM, koja je po svom karakteru drugačija od pitanja tekuće politike instumentalizuju u dnevnopolitičkim obračunima sa Vučićem.

Podrška profesoru Koviću i Pokretu!
Preporuke:
31
41
28 ponedeljak, 27 jul 2020 01:35
Prvoslav
@Prvoslave

Poštovani gosoidine N.N. ili M.K. ili (gospođo N.N.) ili kako god, ja nisam ni osnivač, ni predsednik vrhunaravnog tela kojim predsedava gospodin M.K. Tako da.., razumete!?
A želim i nadam se da to telo ispuni svoju izuzetno značajnu misiju.
Preporuke:
10
3
29 ponedeljak, 27 jul 2020 02:40
Zaludan
Zašto ne objavite i to pismo koje je junak iz Nikšića uputio gospođi Trifković?
Preporuke:
26
3
30 ponedeljak, 27 jul 2020 04:36
"Panter"
Posle Kovićevog pisma još snažnija podrška Dragani
Trifković.
Preporuke:
40
28
31 ponedeljak, 27 jul 2020 07:46
Tako je Đinđić govori da je problem Sloba
A pokazalo se da nije samo Sloba! Srbi ne znaju da formulišu nacionalni interes. Zato posle moraju da ratuju. Pokret u svojim namera može da deluje i na vlast a ne obavezno samo protiv vlasti. Ja sam to naučio od Nikite Mihalkova. Glupo je misliti da je neka ličnost crvena linija sama po sebi. Crvena linija je odluka ili postupak a ne ličnost, pa bio to i AV.
Preporuke:
11
5
32 ponedeljak, 27 jul 2020 09:46
AV lazov
Tacno je da Kovic divno govori...ali posle AV izdaje vise nikome ne verujem na rec....isto tako smo pre godinu dve kao i Kovica dizali njegovog prijatelja Milosa Jovanovica u nebesa,padobranac i patriota pa smo videli kako se zavrsilo...Marko Jaksic jeste ostar,ali njegova dela su van svake sumnje pokazuju fizicki napada AV gangstera protiv njega i Slavise Ristica....Draganu napada shiptarska stampa,nisam cuo da je napadala Kovica?
Preporuke:
36
12
33 ponedeljak, 27 jul 2020 09:58
Slobodni mislilac
.51Mirko
Slažem se sa dobronamernim i konstruktivnim komentarima. Svi ostali komentari su zlobni, destruktivni, štetni. Takvo ostrašćeno javno pljuvanje po uglednim univerzitetskim profesorima Koviću i Koprivici je meni prosto nezamislivo.


Nije to nikakvo "pljuvanje", a i da jeste sami su skrivili "pljuvačinu" jer su izašli "ko deca ili babe iz sela u medije da se međusobno pljuju", pa zašto da i drugi ugledavši se na njih "ugledne" da "pljuju" ne bi i sami "pljunuli"?
Preporuke:
22
10
34 ponedeljak, 27 jul 2020 10:15
Konstruktivan predlog
Predlažem da Pokret otvori javnu raspravu o mogućnostima krivične prijave za veleizdaju. Znaju ponešto o materiji i oni koji nisu krivičari.

PoliSci PhD, IR Research
Preporuke:
21
8
35 ponedeljak, 27 jul 2020 12:28
Bojan, Priština
Još jedna stvar mi jako bode oči, stav da je Ković prijatelj sa Jovanovićem, jer jako je upitno da lični odnos sa nekim utiče na korigovanje političkih stavova i akcija.
Preporuke:
13
23
36 ponedeljak, 27 jul 2020 13:37
Spiridon
@ Bojan, Priština
Još jedna stvar mi jako bode oči, stav da je Ković prijatelj sa Jovanovićem, jer jako je upitno da lični odnos sa nekim utiče na korigovanje političkih stavova i akcija.

Pa nije slučajno onako perfidno pet dana pred izbore Ković pozvao ljude da izađu na njih i to u svojstvu prvog čoveka Pokreta za očuvanje KiM, već je to uradio da bi pomogao svojoj sopstvenoj stranci, pošto je valjda samo još nedostajalo da nacrta DSS u saopštenju pa da bude očiglednije od toga šta se tu tačno sugeriše. Da tragedija bude potpuna, postojao je prethodni zajednički dogovor svih njih da se Pokret ne određuje ni na koji način upravo o tim i takvim izborima baš zato jer nisu bili jedinstveni oko bojkota tj izlaska na iste. Međutim, verovatno je u prijateljskom razgovoru nekome tu pala na pamet ingeniozna ideja da se sastavi takvo saopštenje, tj da se pod lažnom formom brige za očuvanje suverenitita Srbije pozovu praktično ljudi da glasaju za DSS...
Preporuke:
44
24
37 ponedeljak, 27 jul 2020 13:55
Gorštak
Sada kada "struka" vodi i borbu protiv virusa i borbu za KiM, nema razloga za brigu ni oko čega.
Preporuke:
30
4
38 ponedeljak, 27 jul 2020 14:46
itd ili ...
Nemam običaj da se uplićem u dijalog dva druga komentatora no osećam za potrebno da kažem nešto o glasačkom telu DSSa, naime, premisa po kojoj je to glasačko telo slično nekim drugim telima kojima se lako manipuliše tj upravlja i koji su nezreli pa im Ković nešto sugeriše je besmislena! Reč je o prilično postojanom glasačkom telu koje je pismeno koje prati dešavanja na političkoj sceni i kako se DSS pod Miloševim vođstvom, koga je uzgred Koštunica sam izabrao kao mladog naslednika i o čemu i Sanda piše u Politici da je on i njen izbor, odnosi prema osnovnim pitanjima Srbije i srpske državnosti.

Prosto nikada ne bih dala svoj glas tajkunima ni ovim ni onim, nekim vinarima koji su to postali od čevapčićara, ili levičarima koji potpisuju u Briseelu pardon parafiraju, o ovima kvazi Slobinima eks komunjarama, ne bih trošila ni reči kao ni o radikalima i onim preobučenim radikalima. U takvoj političkoj sceni izbor za Miloša mi se učinio i logičan i racionalan. Nije bio u vlasti, padobranska
Preporuke:
32
30
39 ponedeljak, 27 jul 2020 14:57
itd ili ...
u očekivanju objave mog komentara isčitala sam sve komentare, mislim da ih je i Vučić isčitao, i može da trlja ruke po drugi put mu hortikulturistkinja iz SzP obavlja posao razbijana rodoljubivog korpusa, to što je Ković istakao njenu struku nije nikakava sramota pa ona je to diplomirala, dakle pejzažnu arhitekturu, valjda je zamislila i da Kovića i Koprivicu i Lompara ONA aranžira?!?! u vremenu i prostoru
smehotresno kao i Spiridon uzdanica joj kad god joj treba podrška pljuvanja po Rusiji ili Koviću.
O Kovićevom statusu na fakultetu govori činjenica da su ga Nikola Samardžić i Dubravka Stojanović uzeli da proteraju kako bi decu učili haškoj istoriji, Spiridone, ne podmećite te lažne priče o nedostatku akademskog kredibiliteta jer Ković jedini ima objavljenu knjigu od najeminentnije izdavačke kuće o kojoj ovo dvoje autošovinista kao što se i sami Stojanović Samardžić mogu da sanjaju.
Preporuke:
36
36
40 ponedeljak, 27 jul 2020 15:34
itd ili...
Biram okupljanje i odbranu
nasuprot
podela i fikusa pardon hortikulture
Preporuke:
26
31
41 ponedeljak, 27 jul 2020 16:27
@ itd, ili
Ali zar patriote i borci za slobodnu Srbiju mogu da budu samo fakultetski obrazovane osobe i to samo oni sa diplomama određenih fakulteta?
Preporuke:
31
10
42 ponedeljak, 27 jul 2020 18:45
Zoran
Puna podrska g-dji Trifkovic i Dr. Jaksicu da ostanu u Odboru za odbranu KiM i puna podrska profesorima Koprivici i Kovicu da nastave sa radom u odboru i okupe jos vise ugladnih ljudi kako bi se stalo na put bezumlju Vucica, Dacica i ostale boranije za dobrovoljnu predaju teritorije Republike Srbije nacionalnoj manjini koja zivi u juznoj srpskoj pokrajini. Puna podrska svima koji cine sve sto mogu da sprece veleizdaju najviseg drzavnog vrha.
Preporuke:
19
14
43 ponedeljak, 27 jul 2020 23:32
Bojan, Priština
@ Spiridon

Nisam ispratio taj podatak Spiridone, šta reći, pametan je čovek, dobre je stvari uradio i dobre stvari promoviše da me baš čudi šta mu treba taj izdajnički bagaž.
DSS nije partija nego ne fejk partija koju sponzorišu da ako zatreba, popuni stranački pluralizam i za uzvrat im bace neku sitnu funkciju na lokalu.
Ne znam, ne shvatam.
Preporuke:
7
5
44 utorak, 28 jul 2020 12:06
Snežana
Nepodnošenje prijave mogu da razumem, ali ton kojim se Miloš Ković obratio Marku Jakšiću i Dragani Trifković veoma je problematičan. Ne liči mi na njega. Kao da mu je iznad glave stajao nadobudni Miloš Jovanović i diktirao šta će da napiše.
Ne treba zaboraviti da se ista persona umešala i kod apela za odbranu Kosova i Metohije pre dve, tri godine. Apel su potpisale brojne znane i neznane ličnosti i u početku i tokom trajanja, bio je nadstranački, da bi na kraju završio kao marketinški predizborni potez Miloša Jovanovića i DSS.
Mislim da bi bilo časno i moralno da se Miloš Ković povuče sa mesta predsednika i isto ustupi nekom za koga bi glasalo najveći broj članstva. Novi predsednik bi trebao da pozove i Marka i Slavišu i Draganu, da se vrate, naravno i da zadrži i Kovića i Koprivicu. Da bude faktor ujedinjenja. Kandidata ima dosta. Od Mile Lompara do Feđe Dimovića. U predstojećoj borbi, svaki rodoljub je bitan.
Preporuke:
18
15
45 utorak, 28 jul 2020 18:15
Elevat - 1
Tiho bez 'vike' i zvona učlaniš se u Pokret i onda, nakon nekoliko sedmica, 'gromoglasno', uz 'rafalnu', nepotrebnu paljbu, javnu (hala)buku, na sva zvona, poput ovoga lošeg načina D. Trifković, iz Pokreta se isčlaniš!? Istupiš. U njenom ispraznom tekstu nisam mogao naći nijedan argumentovan, opravdan razlog optužbi na rad nedavno formiranog Pokreta za odbranu KiM na čelu kojeg je ugledni profesor BU M. Ković. I drugi njegovi osnivači su časne, ugledne, ličnosti od poverenja ovdašnjem državotvornom čoveku. Brzoreka D. Trifković je ovakvim neodmerenim, kritizerskim, tipičnim politikantskim postupkom sama sebi napravila medveđu uslugu. Ili misli da se ovako samoizreklamira u javnom životu? Državotvoran čovek je pre svega mudar i vredan u svom delovanju. Ćuti i tih je kad (ne)radi važne stvari po nacionalne interese. Dragana ili je pogrešno odmah, pre pristupanja Pokretu imala velika i brza očekivanja od njega ili prema njemu ima loše namere?
Preporuke:
19
14
46 utorak, 28 jul 2020 18:16
Elevat - 2
Ne bi loše bilo da se malo doobrazuje u smislu šta je politički pokret. Jer se iz njenog teksta ne bi reklo da zna šta je pokret a šta politička partija? Pokret bi trebao da ima što više svojih ogranaka širom Srbije i ne vidim šta je tu problem? Danas je internetski način rada, komuniciranja vrlo efikasan, brz i jeftin. Za neke potrebe nezamenjiv. Ako ne možeš, ili nećeš, iz nekih razloga, da pomogneš rad tek osnovanog Pokreta za odbranu KiM onda mu ne odnemaži! A samokritika je ta koja mnogima nedostaje, naročito političarima. Mogli su se M. Jakšić i Dragana davno setiti da formiraju nešto poput navedenog Pokreta a nisu. U daljnji njegov rad imam poverenje i nisam jedini. Naravno, poželjno je podržavati ga kako već ko može. Pokret je u to nema sumnje trn u oku mnogima, pogotovo onima koji ne misle dobro srpskim nacionalnim interesima! Treba imati i strpljenja u očekivanjima! Kosovski čvor vuče probleme još iz i posle 2. SR a o kojima ovdašnji čovek malo zna.
Preporuke:
19
14

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner